Direktlänk till inlägg 23 september 2008

Tips

Av gibson - 23 september 2008 15:57

Vilket härligt väder! Det var så skönt när matte och jag var ute förut på en promenix. Ikväll ska moster Maria med ut och gå också, det är alltid roligt:-)

På torsdag ska jag på kurs. Jag är skällig mot andra hundar :-( Så matte måste få lite hjälp hur hon ska göra för att jag ska sluta med detta. Jag skäller väldigt och låter lite osäker när dom kommer emot mig. Har ni några tips hur matte kan göra?

Kramis


 
 
Cilla

Cilla

24 september 2008 11:18

Jag vet hur det är!! Jag får gå snett bakom matte när jag beter mig så. Hon går mellan mig och den andra hunden och så går hon bara på lixom som den andra hunden inte fanns!! Då brukar jag förstå att det är ingen ide att hetsa upp sig, bara att knalla på lixom ;-)
kram Cilla

http://sinna.bloggagratis.se

 
Anki Jönsson

Anki Jönsson

25 september 2008 00:28

Kul med ny blogg. Hittade hit från Theo & Tildas blogg. Tilda kommer förresten från min kennel.
Jätte söt Gibson har du och med rätt färg :).Kommer hit fler gånger och lägger denna sidan bland mina favoriter.
Många hälsn. från Skåne

http://www.jankils.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gibson - 19 december 2008 22:36

ALLA EN RIKTIGT GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!  

Av gibson - 4 december 2008 12:00

så bra med sprutan! Jag bara tittade till lite på veterinären när det stack och sen var det klart och jag mår bara bra nu efteråt också :-) Nu behöver jag inte dit på två år ;-)   ...

Av gibson - 3 december 2008 15:41

ska jag ta 1 årssprutan! Husse ska följa med mig. Hoppas den inte gör ont...   En nytagen bild på mig:-)     ...

Av gibson - 29 november 2008 19:48

Många pussar och kramar till dig vår goaste Gibson på din 1 årsdag! Vi älskar dig så mycket och du är världens goaste vovve!!! Puss och kram från matte, husse ,lillhusse och lillmattarna;-)   ...

Av gibson - 28 november 2008 21:58

Tänk att i morgon så fyller jag 1 år!!! Matte har lovat att det ska bli kalas med något riktigt smaskigt att äta,  också paket förstås:-) Spännande!! Nu ska jag sova så det snart äntligen blir morgon hi hi   Kjam ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards